Vilkår og FAQ

Ofte stilte spørsmål ved bestilling, betaling og reklamasjon på Minkake.no

Hvordan betaler jeg for kaken?

Kaken betaler du når du henter den. Dersom du ikke henter kaken innen to (2) virkedager etter avtalt dato for henting, sender vi en faktura til opplysningene du har oppgitt ved bestilling.

Hvordan bør jeg oppbevare kaken?

Kaken bør stå kjølig, anbefalt temperatur er maks fire grader celcius. Hvis den står framme på bordet under et selskap eller blir glemt over natten vil smaken skjemmes.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på e-post/SMS. Hva gjør jeg?

Ved bestilling på nett skal du få en ordrebekreftelse på e-post eller SMS. Dersom du ikke har fått dette, må du ta kontakt med bakeriet som skal bake kaken. Kontaktinformasjon til bakeriene våre finner du her.

Hvordan kan jeg endre eller slette min bestilling?

Avbestilling, endring eller slettet av registrert bestilling må skje innen to (2) virkedager før avtalt levering. Dette gjør du ved å kontakte bakeriet direkte.

Hvordan kan jeg reklamere på mottatte varer?

Våre varer er ferskvarer og klager vedrørende kvalitet og levering må rapporteres så raskt som mulig. Ta gjerne bilde av kaken med mobilen din for å dokumentere skikkelig. Klager rettes til ditt bakeri som står på bestillingsbekreftelsen, som vil hjelpe deg med refusjon/reklamasjon på din bestilling.