Vilkår og FAQ

Ofte stilte spørsmål ved bestilling, betaling og reklamasjon på Minkake.no

Hvordan betaler jeg for kaken?

Kaken betaler du når du henter den. Dersom du ikke henter kaken innen to (2) virkedager etter avtalt dato for henting, sender vi en faktura til opplysningene du har oppgitt ved bestilling.

Hvordan bør jeg oppbevare kaken?

Kaken bør stå kjølig, anbefalt temperatur er 0-4 °C.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse på e-post/SMS. Hva gjør jeg?

Ved bestilling på nett skal du få en ordrebekreftelse på e-post eller SMS. Dersom du ikke har fått dette, må du ta kontakt med oss. Kontaktinformasjon finner du her.

Hvordan kan jeg endre eller slette min bestilling?

Avbestilling, endring eller sletting av registrert bestilling må skje innen to (2) virkedager før avtalt levering. Dette gjør du ved å kontakte oss via epost eller telefon.

Hvordan kan jeg reklamere på mottatte varer?

Våre varer er ferskvarer og klager vedrørende kvalitet og levering må rapporteres så raskt som mulig. Ta gjerne bilde av kaken med mobilen din for å dokumentere skikkelig. Klager rettes til ditt bakeri som står på bestillingsbekreftelsen, som vil hjelpe deg med reklamasjon på din bestilling. Eventuell erstatning begrenser seg til kakens verdi.